سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Microsoft .NET Framework 3.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Microsoft .NET Framework 3.0
نوشته شده در دو شنبه 12 بهمن 1394
بازدید : 455
نویسنده : لئو

حتمآ شما نیز در هنگام نصب برخی از نرم افزارها با اخطارهایی مانند نصب Microsoft .NET Framework مواجه شده اید. این اخطار در مواقعی ظاهر میگردد که نرم افزار مورد نظر شما تحت تکنولوژی i.netساخته شده باشد که در این صورت شرط نصب آن، ابتدا نصب i.NET Frameworkو سپس نصب نرم افزار مورد نظر می باشد. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل نسخه های مختلف دات نت فریم ورک را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که با مراجعه به وب سایت این شرکت می توان آنها را دانلود نمود. اما به دلیل تنوع نسخه های فریم ورک امکان یافتن نسخه کامل آنها برای تمام کاربران وجود ندارد همچنین برخی از نسخه ها را نمیتوان به صورت آفلاین دانلود کرد در واقع ابتدا کاربر یک فایل چند مگابایتی را دانلود می کند و سپس از طریق آن به صورت آنلاین اقدام به دانلود i.NET Frameworkمورد نظر خود می نماید که ممکن است در هنگام دانلود اتصال کاربر از اینترنت قطع گردد که در اینصورت باید فایل را از اول دانلود کند. از همین رو در این پست تمام نسخه های Microsoft .NET Framework را در قالب یک پکیج کامل برایتان آماده کرده ایم. در این مجموعه از قدیمی ترین نسخه دات نت فریم ورک یعنی i.NET Framework v3.0تا آخرین نسخه آن که i.NET Framework v3.0می باشد قرار گرفته است.
همچنین نسخه های مختلف را به صورت جداگانه و یکجا برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم تا کاربرانی که از اینترنت پر سرعت نیز برخوردار نیستند بتوانند نسخه های مورد نظرشان به صورت جداگانه دانلود کنند. تمامی این نسخه ها توسط تیم نرم افزار www.asandownloadak.lxb.ir با جستجوی بسیار دقیق از سایت رسمی مایکروسافت دانلود شده و به صورت کاملآ اورجینال درون یک پک قرار گرفته است.

 

 

 

رمز فایل در صورت نیاز : www.asandownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , کامپیوتر , دانلود , رایگان , کاربردی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->